|
Nexus Retail
Nexus Retail este o aplicatie software de gestiune a activitatii importatorilor, distribuitorilor si magazinelor en-detail. Functionalitatile oferite de Nexus Retail rezulta dintr-o experienta de peste 10 ani a specialistilor firmei Tronn Software, timp in care s-au dezvoltat si implementat aplicatii de gestiune complexe perfect adaptate particularitatilor fiecarui client.
Prin arhitectura moderna, usurinta in exploatare si integrarea modulelor sale, Nexus Retail conduce la obtinerea unei viteze sporite a ciclului de business, a unei evidente clare a operatiunilor efectuate si a fluxului financiar. Nu in ultimul rand, aplicatia conduce la o imbunatatire vizibila a comunicarii cu clientii.
Caracteristicile principale ale aplicatiei Nexus Retail sunt:
- Este specializata si dedicata industriei retail, raspunzand tututor intrebarilor care permit luarea decizilor cat mai corect: Cat am vandut luna trecuta? Ce profit am avut? Care sunt produsele cele mai vandute? Care sunt cantitatile necesare de aprovizionare pentru continuarea activitatii in conditii normale? etc. practic aplicatia noastra oferindu-va toate informatile de care aveti nevoie.
- Este multi-depozit, putandu-se gestiona mai multe depozite (si magazinele aferente), cu toate caracteristicile lor (depozite din care se vinde en-gross, depozite unde marfurile se tin la pret de vanzare, preturi diferite de vanzare per depozit (magazin) etc);
- Aplicatia Nexus Retail foloseste ultimele tehnologii XHTML, CSS, PHP, JavaScript, AJAX, ASP pentru integrarea cu un website de vanzare on-line. Aplicatia permite vizualizarea stocului in timp real, precum si preluarea comenzilor direct de pe wbsite. Pentru a vedea un website ce lucreaza cu aplicatia noastra puteti accesa linkul: Kitchen-Shop
- Aste integrata cu casa de marcat Sapel, aplicatia putandu-se conecta cu orice tip de casa de marcat la cererea clientului.;
- Permite utilizarea codurilor de bare
- Modulele aplicatiei sunt integrate, orice informatie fiind regasita si prelucrata de catre oricare modul al aplicatiei, acest lucru fiind asigurat de o singura baza de date SQL Server;
- Confera usurinta in exploatare, avand interfata Windows si ergonomie in utilizare;
- Prezinta arhitectura moderna si scalabila a codului, ceea ce duce la posibilitatea facila de configurare si up-grade a tuturor modulelor, raspunzand astfel cerintelor fiecarui client;
- Accesul utilizatorilor la diverse functionalitati se face numai in limita drepturilor acordate;
- Asigura usurinta crearii de rapoarte si posibilitatea exportarii acestora in alte formate (.xls, .pdf, .txt, etc).
Beneficile ergonomiei aplicatiei Nexus Retail:
- Integrarea tuturor modulelor permite preluarea continutului documentelor dintr-un modul in altul. De exemplu la efectuarea unui transfer realizat in aplicatia noastra nu mai este nevoie ca receptionerul sa introduca manual reperele de pe bonul de transfer. Tot ce trebuie sa faca este sa compare cantitatile sosite cu cele inscrise in document si, apoi, dupa aceasta verificare, prin apasarea unui buton sa le preia in gestiunea lui.
- Aplicatia stie sa "analizeze" miscarea stocului propunandu-va o serie de repere necesare pentru aprovizionare. Pornind de aici aceste cantitati pot fi "ajustate" pentru un rezultat optim.
Continutul modulelor NEXUS Retail:
- Gestiune
- Modulul central al applicatiei, permite managementul complet al stocurilor si magaziilor (catalog produse, management achizitie/consum/magazie/stocuri, multiple stiluri de management al stocurilor - FIFO/LIFO/CMP, istorice, miscari stoc, raportari, etc). Tot din acest modul are loc emiterea bonului fiscal si/sau al facturii;
- Contabilitate
- ofera suport complet pentru contabilitate adaptata la practica romaneasca. De asemenea ofera suport in timp real pentru contabilizare automata pe baza de evenimente definibile in alte module impreuna cu posibilitatea particularizarii efectelor pe care acestea le produc din punct de vedere financiar-contabil;
- Facturi Diverse
- permite introducerea in sistem a facturilor in lei si a celor in valuta. Pentru facturile externe se pot introduce declaratiile vamale de import. La introducerea unei facturi de achizitie se face clasificarea obiectelor achizitionate dupa urmatoarele criterii: marfa, mijloace fixe, accesorii (pt mijloace fixe), obiecte de inventar si articole diverse. Acest modul se utilizeaza si pentru emiterea de facturi atat in lei cat si in valuta, altele decat cele emise in urma vanzarii de marfuri.
- Mijloace Fixe
- modul de evidenta a mijloacelor fixe si a amortizarii acestora;
- Salarii
- ofera suport in vederea desfasurarii activitatii de calcul si evidenta a salariilor angajatilor;
- Configurare - permite configurarea parametrilor aplicatiei precum si definirea si configurarea securitatii la nivel de user (accesul poate fi controlat la nivel de modul si functionalitati individuale);
- Management - ofera facilitati de raportare si analiza a datelor din cadrul tuturor modulelor sistemului.
sus
|
|