HOME CONTACT
Romana English




COMPANY
PRODUCTS
Nexus
ExDeCo
DICOS
Nexus retail
Gestiune
Contabilitate
Facturi Diverse
Mijloace Fixe
Salarii
Bugete
ExDeCo Retail
DICOS Retail
Web Retail
SERVICES
CONTACT










Modulul Gestiune

Pe piata retail, mai mult ca oricand, optimizarea inventarului si ale politicii de preturi a acestora, a devenit o necesitate stringenta. Modulul Gestiune al aplicatiei Nexus Retail va ofera o solutie moderna si eficienta de management al stocurilor si magaziilor (catalog marfuri/produse, management achizitie, consum pe magazie, stocuri, istorice miscari stoc, raportari, etc).

Functiile produsului

  • Configurarea modulului - include posibilitatea definirii marfurilor/produselor folosite in cadrul programului (importul acestora este posibil in masura in care exista o baza de date disponibila).
  • Permite lucrul cu mai multe depozite.
  • Permite lansarea de comenzi de marfuri (lunare si speciale), precum si vizualizarea comenzilor lansate. Comenzile pot fi editate direct din fereastra principala a modulului sau din cadrul cererilor de comenzi ale cumparatorilor.
  • Permite inregistrarea intrarilor de produse/marfuri, prin crearea de documente specifice (NIR). Aceste documente pot fi create manual sau automat pe baza facturilor (deja introduse) care insotesc transportul.
  • Permite alocarea automata sau manuala de produse/marfuri nou sosite pe comenzile cumparatorilor deschise aflate in asteptare (foarte utila mai ales in comertul pe internet).
  • Corecteaza NIR-uririle introduse eronat si eventualele diferente intre NIR si factura primita.
  • Creaza documente de transfer intre gestiuni.
  • Creaza documente de iesire din gestiune (genereaza Avize de Expeditie, Bonuri de consum). Pentru iesirea produselor din gestiune se folosesc diferite metode (CMP,FIFO,LIFO).
  • Tine evidenta marfurilor pe tipuri definite de utilizator.
  • Fiecare produs are o fisa proprie cu toate datele necesare (cod, tip, furnizori, stoc, pret vanzare, cantitate rezervata, distributie pe depozite, produse disponibile).
  • Permite cautarea cu ajutorul unui filtru configurabil, dupa: Cod, Descriere, Tip, Existenta Stoc, Existenta Miscari, Pret.
  • Permite accesul din Raportul "Fisa Produsului" la urmatoarele informatii: Data miscarii, Tipul miscarii (intrare/iesire), Detalii stoc (stoc/rezervari), Pret unitar, Valoarea stocului, Pret intrare.
  • Anunta utilizatorul cand soseste marfa.
  • Se pot face rezervari de produse
  • Permite acordarea de reduceri (generale, de client, de produs, etc).
  • Permite realizarea inventarului si a documentelor de corectie pentru cele deja create in decursul inventarului.

Rapoarte

  • Valoarea stocului - reprezinta valoarea stocului (la pret de stoc sau la pret de vanzare) din toate depozitele sau pe fiecare in parte.
  • Marfuri pe stoc - marfurile pe stoc la data curenta din toate depozitele sau pe fiecare in parte. Informatii disponibile: cod marfa, descriere, cantitate, pret intrare, valoare totala la pret intrare, valoare totala la pret de vanzare, adaos comercial.
  • Fisa de magazie - arata toate miscarile unui produs. Se alege un depozit, un cod, un interval de timp iar sistemul va afisa urmatoarele informatii: data miscarii, tipul documentului, numarul documentului, tip miscare (intrare/iesire), detalii stoc (pe stoc/rezervate), pret unitar, valoare, pret intrare (lei si\sau alta valuta), Evolutie CMP.
  • Centralizator Documente de stoc -centralizeaza datele despre documentele de stoc (NIR, note de corectie, bonuri de transfer, de consum, aviz de expeditie).
  • Produse pe raft - prezinta informatii despre localizarea produselor existente in depozit, in functie de eticheta.
  • Valori intrari pe furnizori - analitic si sintetic. Prezinta informatii (analitic sau sintetic) despre valoarea intrarilor in functie de furnizorul si perioada aleasa.
  • Balanta - informatii despre miscarile de stoc, dupa alegerea lunii si a anului. Se pot definii solduri initiale in cazul in care nu exista.
  • Vanzari pe client - dupa ce se alege un interval, tipul produsului, client, sistemul afiseaza urmatoarele informatii: numarul documentului, data contractului, valoarea.
  • Bonuri de cosum interne - este un centralizator de bonuri de consum interne. Dupa alegerea unui interval, a departamentului, a angajatului (catre care s-a emis bonul), a depozitului, sistemul afiseaza informatiile: codul produsului, descrierea produsului, cantitatea, pretul, valoarea, data.

Interactiuni

Beneficiile modului sunt maxime numai in cazul integrarii cu modulul Financiar, prin care toate informatiile din si catre modulul Gestiune sint preluate si prelucrate in mod automat de Contabilitate.

sus

Click to enlarge. Click to enlarge. Click to enlarge. Click to enlarge.

COPYRIGHT 2021 Tronn Software