HOME CONTACT
Romana English




COMPANIA
PRODUSE
Nexus
Catalog
PreVanzari
Vanzari
Incasari & Plati
Transport
Piese
Service
Contabilitate
Facturi Diverse
Mijloace Fixe
Salarii
Leasing
Bugete
ExDeCo
DICOS
Nexus retail
ExDeCo Retail
DICOS Retail
Web Retail
SERVICII
CONTACT










Modul PreVanzari

Modulul Pre-Vanzari permite managementul relatiei cu clientul cu specializare pe business-ul de vinzare de masini. Implementeaza functiile generale ale unei astfel de relatii (management al contactelor, clientilor potentiali, ai evolutiei lor in timp, al oportunitatilor precum si previziuni, rapoarte consolidate, analize de realizari, etc) precum si conexiuni cu modulele Catalog (pentru oferte personalizate) si Vanzari pentru activitatile de previnzare care se finalizeaza prin contracte.

Functiile produsului

  • Utilizatorul poate defini clienti noi in portofoliul propriu;
  • Utilizatorul are acces la Agenda -sectiune in care sunt planificate activitatile ce vor fi desfasurate in perioada urmatoare. La inceputul fiecarei zile utilizatorul poate cauta toate activitatile pe care le-a programat pentru ziua respectiva. Exista doua tipuri de activitati desfasurate de un utilizator:
    • "Evenimente" - in care utilizatorul inregistreaza toate evenimentele (intalnire, test-drive) la care trebuie sa participe (utilizatorul isi poate nota date ca durata evenimentului respectiv, cu ce Client are loc).
    • Activitati de tipul "De facut" (tasks). Aceste activitati reprezinta primii pasi necesari in activitatea de Vanzari pentru stabilirea unui prim contact cu potentialii clienti. Si aici utilizatorul isi poate nota exact cit va dura ceea ce are in program, detalii referitoare la ceea ce are "de facut", ba chiar va putea vizualiza "activitatile" in mod distinct colorate, in functie de importanta acestora.
  • Utilizatorul mai poate defini si "Oportunitati" - inregistreaza evolutia relatiei cu potentialii clienti, din momentul primului contact pana la incheierea contractului de vanzare-cumparareUtilizatorul poate nota data estimata pt finalizarea negocierilor, valoarea estimata a contractului ce se va incheia cu Clientul respectiv sau, in cazul pierderii Clientului, poate fi notat chiar si motivul pierderii.
  • Datele despre autovehicul sint preluate din aplicatia Catalog - cu ajutorul lor se configureaza autovehiculul in functie de dorintele clientului. O data intocmita oferta aceasta se poate tipari. Oferta contine toate caracteristicile masinii si preturile aferente asa cum au fost ele definite in aplicatia Catalog: model, tip motor, tip cutie de viteze, culoare, tapiterie, optionale;
  • Utilizatorul poate lansa comanda:
    • Pentru masina noua - dupa ce se selecteaza clientul pentru care se face comanda, se configureaza autovehiculul conform preferintelor clientului: model, tip motor, tip cutie de viteze, culoare, tapiterie, optionale;
    • Pentru flota de masini - dupa ce se selecteaza clientul pentru care se face comanda si numarul de autovehicule, se configureaza autovehiculul conform preferintelor clientului: model, tip motor, tip cutie de viteze, culoare, tapiterie, optionale;
    • Pentru masina aflata pe stoc - dupa ce se selecteaza clientul pentru care se face comanda, se alege un vehicul deja existent pe stoc dupa caracterisicile sale: model, tip motor, tip cutie de viteze, culoare, tapiterie, optionale.
  • Datele despre autovehicul sint preluate din aplicatia Catalog, cu ajutorul lor se configureaza vehiculul in functie de dorintele clientului. O data intocmita oferta aceasta se poate tipari. Oferta contine toate caracteristicile vehiculului si preturile aferente asa cum au fost ele definite in aplicatia Catalog: model, tip motor, tip cutie de viteze, culoare, tapiterie, optionale;
  • Pentru utilizatorul cu functia de Director Vanzari aplicatia ofera urmatoarele functionalitati suplimentare:
    • Definirea de noi clienti in portofoliul propriu si in portofoliul firmei;
    • Mutarea portofoliul de clienti de la un agent la altul;
    • Atribuirea de clienti din portofoliul firmei in portofoliul agentilor;
    • Mutarea comenzilor de la un agent la altul;
    • Acces suplimentar la zona Vanzari:
      • Poate vizualiza toate comenzile;
      • Poate vizualiza propriile comenzi.

Rapoarte

  • Fisa client - prezinta toate datele despre client, toate task-urile si evenimentele asignate clientului, istoricul notelor, datele despre oportunitatile clientului, datele despre comenzile clientului;
  • Clienti inactivi - prezinta clientii inactivi pentru o perioada de inactivitate si cu o perioada activa anterioara perioadei inactive selectabile de catre utilizator. Sint prezentate numele clientului, tipul clientului, ultima perioada activa, numarul de activitati din acea perioada, numarul de oportunitati, detaliile ultimei activitati toate informatiile fiind grupate in functie de starea clientului;
  • Agenda - prezinta toate evenimentele si task-urile pentru o saptamana selectabila de catre utilizator impartite pe ore;
  • Istoric activitati - prezinta toate activitatile grupate pe tipul de activitate: eveniment sau task;
  • Telefoane - prezinta telefoanele si informatiile de contact ale tuturor clientilor sau numai ale celor selectati de catre utilizator;
  • Oportunitatile agentilor - prezinta in ordine calendaristica informatii despre oportunitatiile agentului pentru o perioada selectabila de catre utilizator;
  • Plan Vanzari - prezinta informatii despre planul da vanzari al unui agent pentru o perioada selectabila de catre utilizator grupate pe client. Sint prezentate: numele clientului, tipul, stadiul negocierilor, data finalizarii vanzarii, probabilitate de finalizare, suma incasabila in functie de procentajul anterior, suma finala de incasat;
  • Plan vanzari (functie de stadiu) - prezinta informatii despre planul da vanzari al unui agent pentru o perioada selectabila de catre utilizator grupate pe stadiu. Sint prezentate: stadiul, numar oportunitati, probabilitate finalizare, suma incasabila in functie de procentajul anterior, suma finala de incasat.

Pe langa rapoartele acesibile oricarui Agent de Vanzari, Directorul de Vanzari mai are aces la urmatoarele:

  • Achizitie clienti (global sau pe agent) - indica numarul de vanzari generate de fiecare sursa de informare in parte (grupate pe tot deparatmentul sau pe fiecare agent in parte);
  • Oportunitati in functie de sursa (global sau pe agent) - indica cate oportunitati de vanzari au fost generate de fiecare sursa de informare in parte (grupate pe tot deparatmentul sau pe fiecare agent in parte);
  • Stari globale:
    • Statusul clientilor (pe fiecare agent de vanzare): indica stadiul relatiei fiecarui agent de vanzare cu potentialii clienti, cu detaliere pe fiecare status in parte;
    • Stadiul oportunitatilor (pe fiecare agent de vanzare): indica stadiul tuturor oportunitatilor unui agent de vanzare cu potentialii clienti (cat mai au pana devin achizitii).

Interactiuni

Modulul PreVanzari interactioneaza cu urmatoarele module:

  • Catalog: comunica cu acest modul pentru transmiterea informatiilor despre configuratiile automobilelor si preturile masinilor si optionalelor;
  • Vanzari: pentru transferarea informatiilor referitoare la comenzile client lansate catre departamentul de vanzari al Dealer-ului ce urmeaza a fi facturate.

sus

Click pentru marire. Click pentru marire. Click pentru marire. Click pentru marire.

COPYRIGHT 2021 Tronn Software