Nexus Auto
Nexus este o aplicație software de gestiune a activității importatorilor și dealerilor auto. Funcționalitățile oferite de Nexus rezultă dintr-o experiență de peste 25 ani a specialiștilor firmei Tronn, timp în care s-au dezvoltat și implementat aplicații specifice industriei la un număr semnificativ de importatori și dealeri auto.
Nexus oferă o eficiență deosebită în controlul și managementul departamentelor unui dealer auto. Prin arhitectura modernă, ușurința în folosire și integrarea modulelor sale, Nexus conduce la obținerea unei viteze sporite a ciclului de business, a unei evidențe clare a operațiunilor efectuate și a fluxului financiar. Nu în ultimul rând, aplicația conduce la îmbunătățirea vizibilă a serviciilor oferite clienților.
Caracteristicile principale ale aplicației Nexus sunt:
- Este specializată și dedicată industriei distribuitoare auto, răspunzând tuturor cerințelor unui importator sau dealer auto modern;
- Este multi-brand, dealerul putând gestiona mai multe mărci auto, cu toate caracteristicile lor (coduri de piese, coduri de reparații, etc);
- Modulele aplicației sunt integrate, orice informație fiind regăsită și prelucrată de către oricare modul al aplicației, acest lucru fiind asigurat de o singură bază de date SQL Server;
- Conferă ușurință în exploatare, având interfață Windows și ergonomie în utilizare;
- Prezintă arhitectură modernă și scalabilă a codului, ceea ce duce la posibilitatea facilă de configurare și upgrade a tuturor modulelor, răspunzând astfel cerințelor fiecărui client;
- Accesul utilizatorilor la diverse funcționalități se face numai în limita drepturilor acordate;
- Asigură ușurință creării de rapoarte și posibilitatea exportării acestora în alte formate (.xls, .pdf, .txt, etc).
Permite definirea ofertei companiei atât structural, cât și din punct de vedere al prețurilor autovehiculelor. Include detalii de configurare, reguli, disponibilitate și strategii variabile de prețuri.
Gestionează relația cu clientul, urmărirea lead-urilor și oportunităților, și creează legătura între Catalog și Vânzări.
Oferă gestionarea completă a comenzilor și vânzărilor de mașini, logistică, configurare și fluxuri între importator, dealer și client.
Administrează facturarea și evidența financiară a comenzilor și plăților clienților sau furnizorilor.
Urmărește autovehiculele din producție până la livrarea către client, în toate locațiile intermediare.
Management complet al pieselor: catalog, stocuri, achiziții, consum, FIFO/LIFO/CMP, raportări.
Administrează activități de service auto: programări, comenzi, istoric reparații, manoperă și consum piese.
Suport complet pentru contabilitatea românească, cu integrare în timp real cu alte module și evenimente definite.
Gestionează facturi în lei/valută, inclusiv DVI și clasificare pe tipuri de articole achiziționate.
Permite evidența și amortizarea mijloacelor fixe.