Nexus Retail
Nexus Retail este o aplicație software de gestiune a activității importatorilor, distribuitorilor și magazinelor en-detail.
Funcționalitățile oferite de Nexus Retail rezultă dintr-o experiență de peste 25 ani a specialiștilor firmei Tronn Software,
timp în care s-au dezvoltat și implementat aplicații de gestiune complexe, perfect adaptate particularităților fiecărui client.
Prin arhitectura modernă, ușurința în exploatare și integrarea modulelor sale, Nexus Retail conduce la obținerea unei viteze
sporite a ciclului de business, a unei evidențe clare a operațiunilor efectuate și a fluxului financiar. Nu în ultimul rând,
aplicația conduce la o îmbunătățire vizibilă a comunicării cu clienții.
Caracteristicile principale ale aplicației Nexus Retail sunt:
-
Este specializată și dedicată industriei retail, răspunzând tuturor întrebărilor care permit luarea deciziilor corecte:
Cât am vândut luna trecută? Ce profit am avut? Care sunt produsele cele mai vândute? Ce cantități sunt necesare pentru aprovizionare?
Practic, aplicația oferă toate informațiile necesare.
-
Este multi-depozit, putând gestiona mai multe depozite (și magazinele aferente), cu toate caracteristicile lor: depozite en-gross,
depozite cu stocuri la preț de vânzare, prețuri diferite per magazin etc.
-
Folosește tehnologii moderne precum XHTML, CSS, PHP, JavaScript, AJAX și ASP pentru integrarea cu un website de vânzare online;
permite vizualizarea stocului în timp real și preluarea comenzilor direct din website.
-
Este integrată cu casa de marcat Datecs și poate fi conectată la orice tip de casă de marcat, la cererea clientului.
-
Permite utilizarea codurilor de bare.
-
Modulele sunt integrate, orice informație fiind disponibilă în toate componentele aplicației datorită bazei de date unice SQL Server.
-
Oferă ușurință în exploatare, cu interfață Windows ergonomică.
-
Dispune de o arhitectură modernă și scalabilă, ceea ce permite configurări și upgrade-uri ușoare pentru a răspunde cerințelor fiecărui client.
-
Accesul utilizatorilor este controlat strict prin sistem de drepturi.
-
Permite crearea ușoară de rapoarte și exportul acestora în formate precum .xls, .pdf, .txt etc.
Modulul central al applicatiei, permite managementul complet al stocurilor si magaziilor (catalog produse, management achizitie/consum/magazie/stocuri, multiple stiluri de management al stocurilor - FIFO/LIFO/CMP, istorice, miscari stoc, raportari, etc). Tot din acest modul are loc emiterea bonului fiscal si/sau al facturii;
Oferă suport complet pentru contabilitate adaptata la practica romaneasca. De asemenea ofera suport in timp real pentru contabilizare automata pe baza de evenimente definibile in alte module impreuna cu posibilitatea particularizarii efectelor pe care acestea le produc din punct de vedere financiar-contabil;
Permite introducerea in sistem a facturilor in lei si a celor in valuta. Pentru facturile externe se pot introduce declaratiile vamale de import. La introducerea unei facturi de achizitie se face clasificarea obiectelor achizitionate dupa urmatoarele criterii: marfa, mijloace fixe, accesorii (pt mijloace fixe), obiecte de inventar si articole diverse. Acest modul se utilizeaza si pentru emiterea de facturi atat in lei cat si in valuta, altele decat cele emise in urma vanzarii de marfuri.
Modul de evidenta a mijloacelor fixe si a amortizarii acestora;